НАЦЫЯНАЛЬНЫ БАНК РЭСПУБЛIКI БЕЛАРУСЬ
Кантакт-цэнтр

+375 17 306-00-02

Ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у дачыненні да грамадзян і юрыдычных асоб

Парадак ажыццяўлення адміністрацыйных працэдур у дачыненні да грамадзян, юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў у Нацыянальным банку Рэспублікі Беларусь (далей - Нацыянальны банк) арганізаваны ў адпаведнасці з:




Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў цэнтральным апараце Нацыянальнага банка па заявах грамадзян
(з 01.07.2016)

Пералік адміністрацыйных працэдур, якія ажыццяўляюцца ў цэнтральным апараце Нацыянальнага банка ў дачыненні да юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў

Вы можаце накіраваць заявы на ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур:

  • па пошце: пр-т Незалежнасці, 20, 220008, г. Мінск, Рэспубліка Беларусь;
  • або апусціць у паштовую скрыню для карэспандэнцыі, размешчананую ў холе цэнтральнага апарата Нацыянальнага банка па адрасе: вул. Леніна, 14, г. Мінск (панядзелак–чацвер з 8.30 да 17.30, пятніца – з 8.30 да 16.15).

Ажыццяўленне адміністрацыйных працэдур у дачыненні да грамадзян і юрыдычных асоб у Разліковым цэнтры Нацыянальнага банка



Адміністрацыйныя працэдуры ў дачыненні да грамадзян у адпаведнасці з Указам Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200 "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян" у галіне жыллёвых праваадносін, працы і сацыяльнай абароны, атрыманых даходаў і выплачаных падаткаў, збораў (пошлін) ажыццяўляюцца толькі для работнікаў Нацыянальнага банка Рэспублікі Беларусь.